Politica de expediere

 3-7 zile lucrătoare pentru ca LAMPA LUNĂ PERSONALIZATĂ să fie produsă și livrată
 
Livrarea este asigurată de către compania de curierat aleasa de client. Bunurile sunt livrate la adresa specificată de client. Clientul este informat despre trimiterea mărfurilor prin e-mail. Livrarea va fi asigurată în zilele lucrătoare în timpul programului normal de lucru.
 
 Posta Romana – cost transport 25 LEI + 5 LEI cost de procesare pentru plata la livrare
 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

Siteul www.lampafoto.ro este proprietatea societății SURPRIZE PERSONALIZATE SRL,
organizată conform legilor în vigoare din România, cu sediul social în mun. Salonta, P-ța
Transilvaniei, nr. 3/A, jud. Bihor, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr.
J05/3045/2021, având Cod Unic de Înregistrare nr. 45280008, adresa de e-mail:

lampafoto.ro@gmail.com.

Prezentul document pune la dispoziția clienților „Regulamentul privind termenii și condițiile”
care guvernează utilizarea site-ului nostru. Utilizarea prezentului website, așa cum este
definit și mai jos (incluzând accesul, navigarea, achiziționarea produselor și serviciilor
disponibile) constituie un acord împlicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate
în cuprinsul prezentului document, precum și a politicilor și informațiilor afișate pe site,

cu toate efectele si consecințele ce decurg din aceasta.

Platforma noastră este un site de comerț electronic care oferă spre vânzare prin
intermediul internetului cadouri personalizate și nepersonalizate, conținutul acestuia are
caracter informativ și nu creează niciun fel de obligații contractuale din partea noastră.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic acești „Termeni și Condiții”
conform Legii, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care puteți utiliza site-ul. În
cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa versiunea modificată a „Termenilor și
Condițiilor”, motiv pentru care solicităm să verificați periodic conținutul acestui document.

1. DEFINIȚII

Pentru o bună comunicare vom defini câțiva termeni pe care le vom folosi în interiorul
site-ului nostru:
SITE – www.lampafoto.ro
CLIENT – este orice persoană fizică sau juridică care vizitează paginile noastre de internet
sau intră în legătură telefonică cu noi, iar în final plasează cu succes o comandă;
UTILIZATOR – este orice persoană fizică sau juridică înregistrată pe site care și-a dat
acordul cu privire la ,,Termenii și Condițiile” de utilizare a site-ului;
CONT – în vederea efectuării unei comenzi, fiecare utilizator poate să-și creeze un cont care
presupune o adresă de e-mail și parolă;
COMANDA – este o solicitare venită din partea cumpărătorului către vânzător, prin
intermediul site-ului sau telefonului, prin care cumpărătorul dorește să achiziționeze produse
de pe site;
COMANDA SPECIALĂ – este o comandă de produse personalizate sau confecționate la
cerere, în cantități sau dimensiuni diferite față de cele aflate în stoc, care pot fi realizate cu
elemente din design-ul produselor prezentate pe acest site sau care încorporează anumite
imagini trimise de către client;
CONTRACT / CONTRACT LA DISTANȚĂ – conform definiției cuprinse în art. (2), pct. 7)
al Ordonanței de urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor

2
încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,
contractul la distanță este încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de
vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a
profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace
de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.
Astfel, comanda este realizată pe site-ul nostru, după cum aceasta a fost și confirmată de către
societatea noastră verbal (telefonic) sau electronic (e-mail), fără a necesita o confirmare de
primire și din partea cumpărătorului. Comanda neconfirmată din partea noastră nu are
valoarea unui contract;
CAMPANIE/PROMOȚII – este o acțiune făcută în scop comercial, prin care anumite
produse beneficiază de anumite reduceri, promoții, pentru o perioadă de timp limitată, stabiltă
de către vânzător;
CUMPĂRĂTOR – este orice persoană fizică sau juridică ce face o comandă pe site-ul nostru.
VÂNZĂTOR –este societatea SURPRIZE PERSONALIZATE SRL prin magazinul online
www.lampafoto.ro;
NEWSLETTER – mijlocul de informare periodică, exclusiv electronic, asupra produselor,
serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către societatea noastră într-o anumită perioadă,
fără nici un angajament din partea noastră cu referire la informațiile conținute de acesta
(menținere prețuri, promoții, lichidare stocuri, etc.) dacă anumite situații apărute necesită
schimbări inopinate;
TRANZACȚIE – încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui
produs/serviciu de către societatea noastră către client, prin utilizarea serviciilor procesatorului
de carduri agreat de către SURPRIZE PERSONALIZATE SRL sau prin sistemele ramburs ale
firmelor de curierat, indiferent de modalitatea de livrare.
Comandarea oricărui produs și/sau serviciu de pe acest site implică acceptarea
prezentului ,,Termenii și Condițiile”. Fiecare client își dă acordul prin bifarea căsuței
"Sunt de acord cu ‘Termenii si Condițiile" înainte de confirmarea efectivă a comenzii.
Tranzacțiile sunt conforme cu condițiile stipulate de art. (9) din Legea nr. 365/2002
privind comerțul electronic. Plasarea unei comenzi (prin click pe butonul „Plasează
comandă”), are statut de semnătură electronică, în sensul art. (4) pct. 3) din Legea nr.
455/2001 privind semnăturii electronice, având aceeași valoare cu o semnătură olografă.
Prezentul document are rol de contract între societatea SURPRIZE PERSONALIZATE
SRL și Dvs. în calitate de client și se aplică tuturor comenzilor realizate prin intermediul
site-ului nostru. Clientul se obligă sa ia la cunoștință prezentele „Termeni și condiții”

înainte de a realiza o comandă !!!

2. GENERAL

Crearea unui cont
În vederea efectuării unei comenzi trebuie să vă înregistrați ca utilizator pe site-ul
nostru. Pentru aceasta trebuie să vă creați un cont pentru care să utilizați o adresă de e-mail și
un număr de telefon valid, care să permită identificarea dvs. ca utilizator al site-ului nostru. De
asemenea, puteți plasa comanda ca vizitator fără a va crea un cont.

3
Accesul pe site-ul nostru este liber și gratuit, iar vizitarea lui nu este condiționată de
crearea unui cont de utilizator.
Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de
comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg din folosirea site-
ului nostru, respectiv de serviciile acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune
materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse de către acesta
proprietarul site-ului sau oricărui alt terț cu care societatea noastră are încheiate contracte, în
conformitate cu legislația română în vigoare.
În cazul în care utilizatorul/clientul nu este de acord și/sau nu acceptă și/sau își revocă
acceptul dat prin bifarea căsuței „Sunt de acord cu ‘Termenii si Condițiile”, atunci:
1. acesta renunță la accesul tuturor serviciilor oferite de societatea noastră prin intermediul
site-ului nostru, la primirea de newslettere și/sau comunicări din partea noastră de orice natură
(electronic, telefonic, etc.), fără să implice nici o garanție ulterioară din partea societății
noastre.
2. în acest caz societatea noastră va șterge toate datele care fac referire la acestă din baza
de date, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să
poată să pretindă celeilalte daune-interese.
3. utilizatorul/clientul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord
și/sau a accepta „Termeniile și Condițiile”, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel
moment.
4. pentru a-și exercita dreptul de a revoca acceptul dat utilizatorul/clientul poate să
contacteze societatea noastră sau să folosească legăturile (link-urile) din conținutul primit de la
site, destinate acestui scop.
5. clientul nu poate să revoce unilateral acordul exprimat pe perioada derulării unui
contract sau până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor contractelor
neonorate față de societatea noastră.
6. în cazul în care clientul a achitat contravaloarea tuturor contractelor neonorate față de
societatea noastră și își revocă acordul exprimat față de „Termeniile și Condițiile” pe perioada
derulării unei comenzi, societatea noastră va anula comanda acestuia fără nici o obligație
ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte
daune-interese.
7. posibilitatea de a comanda online pe acest site este disponibilă doar persoanelor cu
domiciliul în România, însă devenind utilizator, aceștia confirmă că îndeplinesc toate condițiile
menționate, inclusiv pentru livrarea pe orice teritoriu din afara României pentru opțiunea de
livrare internațională.
Comanda
Pentru a efectua o comandă, clientul poate/sau nu, să fie înregistrat ca utilizator al site-
ului, să aleagă produsele de pe site și să le introducă în coșul de cumpărături, iar la primirea
coletului să efectueze plata prin modalitatea aleasă.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta sunt
corecte, complete și adevărate și este de acord ca să fie contactat, în caz de nevoie, de către

4
societatea noastră. Nu putem fi trași la răspundere pentru informații introduse gresit, prin care
întârzie livrarea. În acest context, taxele de expediție în vederea reexpedierii coletului vor
cădea în sarcina clientului.
Pentru a finaliza comanda, trebuie să se urmeze pașii indicați în coșul de cumpărături,
cu apăsarea butonul „Trimite Comanda”. În același timp veți primi pe adresa de e-mail
confirmarea comenzii.
Pot exista situații în care societatea noastră va anula comanda unui cumpărător, după ce
acesta a fost anunțat, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă:
– în cazul plății online, neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului;
– în cazul în care datele furnizate de către client sunt incomplete sau incorecte;
– în cazul unui client căruia i s-au mai livrat alte colete, dar nu au fost ridicate;
– eșuarea tranzacției online;
– pentru alte motive obiective.
În cazul în care un produs comandat de către client nu poate fi livrat de către magazinul
online al nostru, ne obligăm să informăm clientul asupra acestui fapt, iar în cazul în care plata
a fost făcută în avans vom returna contravaloarea produsului, în termen de maxim 30 de zile de
când am aflat despre acest fapt.
Produsele și/sau serviciile achiziționate prin intermediul comenzii speciale sunt
destinate exclusiv uzului personal al clientului.
Societatea noastră își rezervă dreptul de a publica pe site informații despre produse,
servicii si/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care are
contracte încheiate, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
Discount-urile, reducerile și promotiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna
reducerea cu valoarea cea mai mare, valabilă în momentul emiterii comenzii. Tariful unui
produs afișat pe site tăiat cu o linie și urmat de un preț mai mic semnifică prețul de vânzare
inițial și cel cu discount în cadrul unei promoții, la un moment dat. Aceste tarife au caracter
pur informativ și pot suferi modificări în orice moment.
Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor și/sau serviciilor disponibile pe
site și vânzarea lor (texte/imagini, statice/dinamice, greutate produse, caracteristici,
stocuri/prezentări, multimedia/link-uri către alte site-uri partenere, etc.) nu reprezintă o
obligație contractuală din partea societății noastre, acestea fiind cu titlu de prezentare.
Societatea noastră poate retrage o ofertă de produse sau o poate modifica în orice moment,
poate întrerupe vânzarea unor produse sau extinde/restrânge numărul lor (serii limitate), fără a
datora daune sau alte penalități către nici un actual sau potențial client.
În descrierea și prezentarea imaginii produselor sau serviciilor, societatea noastră își
rezervă dreptul de a utiliza și alte produse (accesorii, etc.) care nu sunt incluse în costurile
produselor respective și care nu vor fi livrate la cumpărarea produselor de pe site. Fotografiile
produselor afișate pe site pot avea mici diferențe față de produsele reale (culoare, nuanțe, etc.)
datorită luminii în momentul fotografierii și interfeței electronice de prezentare, dar depunem
toate eforturile pentru ca fotografiile să reflecte cât mai real produsele comandate. Diferențele
care pot apărea depind de asemenea de specificațiile tehnice și de reglajele monitorului utilizat.
În funcție de produsul ales, fotografia aleasă pentru personalizare poate să sufere ușoare

modificări ale culorilor.

5

3. PLATA ȘI LIVRARE

Toate preţurile afişate conţin TVA. Toate comenzile onorate sunt însoţite de factură fiscală.
Suma facturii este egală cu suma facturii proforme care este trimisă la adresa de e-mail,
imediat după finalizarea comenzii. Dacă sunteți calificat la transport gratuit, trebuie să achitați
doar prețul produselor comandate. Taxa ramburs este inclusă în prețul transportului.

Nu aplicăm cheltuieli ascunse, sub nici o formă.

Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de
către client în formularul destinat acestui scop. Societatea noastră nu răspunde de
corectitudinea informațiilor furnizate de client pentru factură. În cazul în care plata se face prin
card bancar, comanda va fi confirmată în momentul în care se va emite factura către client.
Până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată în contul clientului nefiind

transferată în conturile societății noastre.

Modalități de plată
1. NUMERAR – în acest caz comanda se plătește în momentul ridicării produselor de la
showroom-ul nostru;
2. RAMBURS – în acest caz comanda se plătește în momentul livrării coletului, de către firma
de curierat;
3. CARD BANCAR – momentan nu este disponibil.
4. VIRAMENT BANCAR – momentan nu este disponibil.
În cazul plăților online sau în cont bancar, societatea noastră nu este/nu poate fi făcută
responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către client, incluzând, dar
nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă al cardului
acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea
pentru această acțiune o poartă numai clientul.
Prețul de achiziție al produselor sau serviciilor dintr-o comandă emisă și confirmată nu
se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decât cu acordul părților.
Transport/Livrarea produselor
Livrarea se face prin societatea Fan Courier Express SRL, iar comanda ajunge la
dumneavoastră în termenul estimat de livrare indicat pe pagina produsului la momentul plasării
comenzii și se calculează din momentul primirii pe e-mail al confirmării de înregistrare a
comenzii pentru produsele aflate în stoc. Termenul este unul estimat și poate suferi modificări,
inclusiv în funcție de gradul de încărcare a rutelor de destinație și volumul de livrări ale firmei
de curierat, urmând ca pentru produsele care nu se mai află în stoc sau pentru comenzile
speciale să se agreeze împreună cu clientul un alt termen de livrare, agreat în prealabil cu
societatea noastră la lansarea comenzii. Odată preluată comanda de către curier, societatea
noastră nu are nicio obligație de a urmări comanda/contacta curierul în vederea clarificării
oricăror detalii cu privire la statusul livrării comenzii, cu toate acestea, oferim clientului
suportul necesar și rezonabil în vederea clarificării statusului acesteia cu curierul.
Costurile livrării sunt suportate de către client, excepţie făcând comenzile care
depăşesc 600 RON (acestea beneficiază de livrare gratuită).

6
Comenzile intrate până la ora 15:00 sunt prelucrate și expediate în aceeași zi, cele care
depășesc acest termen sunt prelucrate în ziua următoare de lucru.
Până la valoarea de 600 RON inclusiv, prețul transportului costă 25 RON, dar dacă
adresa dvs. nu se află în zona de acoperire, pot apărea taxe suplimentare din partea societății
Fan Courier Express SRL.
La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului. Dacă coletul
prezintă deteriorări, refuzați primirea, consemnând motivul în foaia de livrare.
Vom depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate
menționate pe site. Totuși, nu suntem responsabili pentru eventualele întârzieri de livrare sau
pierderi de colete provocate de către un terț sau de către consumator sau de o cauză care nu
este în controlul nostru direct, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabilă precum cazul
fortuit sau cazuri de forță majoră.
În cazul nerecepționării coletului în cadrul termenelor indicate, vom investiga împreună
cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade,
nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuată.
Dacă alegeți plata prin card, suma blocată (valoarea comenzii) va fi procesată de către
noi doar după verificarea stocurilor.
Detaliile de livrare a produselor, incluzând, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării,
nu constituie o obligație contractuală din partea noastră, fără ca vreo parte să poată să pretindă
celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice
mod de pe urma încălcării acestora.
Returnarea produselor/Renunțarea la cumpărare
În cazul în care coletul adus de către curier nu este în stare bună și prezintă elemente
clare de deteriorare severe a integrității pachetului și a conținutului (pachetul este desfăcut,
rupt, înțepat, conținutul distrus, etc.), se pot face mențiuni cu privire la eventualele probleme în
momentul livrării pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se întocmește un
proces verbal de constatare, se fac fotografii și se refuză primirea și plata coletului.
Nu sunt însă considerate probleme deteriorările minore, normale, care sunt datorate
manevrării și manipulării pachetelor și care nu afectează conținutul acestora (de exemplu:
prăfuirea/ murdărirea exteriorului pachetelor, îndoirea ușoara a colțurilor, etc).
Orice reclamație ulterioară livrării de către curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Clientul poate returna produsele achiziționate prin intermediul internetului (contract la
distanță), în următoarele situații:
 Coletul prezintă deteriorări severe sau produsele prezint defecte de fabricație;
 Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezintă deteriorări evidente)
vor fi refuzate. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi
împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica
starea coletului.
 Produsele au fost livrate sau facturate greșit; în cazul în care produsele sunt livrate
greșit (produsele sunt personalizate cu datele unor terți), Clientul are obligația de a ne
notifica cu promptitudine în vederea remedierii situației și va urma instrucțiunile
comunicate de către noi (returul/distrugerea informațiilor cu privire la terții respectiv)
neavând niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i aparțin.

7

 Produsele au specificații eronate pe site față de realitate.
În conformitate cu dispoziţiile Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea
şi completarea unor acte normative, dacă din orice motiv nu sunteți 100% mulțumit de un
produs pe care l-ați cumpărat, puteți returna în termen de 14 zile calendaristice din momentul
în care a fost livrat de către curier. În acest caz aveți obligația să notificați societatea noastră
cu intenția de returnare produselor achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-
mail/fax/etc.) în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea produselor și/sau serviciilor
și comunicarea acestui fapt către noi.
Renunţarea la cumpărare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier
(produsele achiziţionate la distanță). Toate produsele pe care le returnați trebuie să fie în
aceeași stare în care le-ați primit, în ambalajul original!
Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau
care au fost deteriorate de către dvs.: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri,
lovituri, șocuri mecanice/electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt
însoțite de toate accesoriile.
Cheltuielile de transport vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii
produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. În cazul în care produsul a beneficiat de
livrare gratuită (din orice motiv) costul transportului se va scădea din suma restituită.
Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate,
ș.a.m.d., care pot avea o valoare de 50% din valoarea iniţială a produsului, conform
reglementărilor art. 14 alin. (3) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014, după cum urmează:
„Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor
rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea
naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
Societatea noastră verifică cu grijă fiecare produs pe care îl pregătește în vederea
expedierii către cumpărători, dar în cazuri excepționale în care produsele expediate au diferite
defecte, acestea vor fi returnate și înlocuite cu altele fără defect.
În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi
înlocuit cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a societății noastre în termen de 14
zile de la recepționarea produsului. Dacă înlocuirea nu este posibilă, se va returna
contravaloarea lui sau se poate achiziționa un alt produs.
În cazul în care produsul returnat face parte dintr-o promoție/ discount/ pachet
promoțional și în urma returului condițiile inițiale ale promoției nu mai sunt îndeplinite, suma
aferentă se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmează să fie platită
clientului.
Prevederile legilor care guvernează cumpărăturile online nu se mai aplică în cazul în
care clientul se prezintă la sediul firmei ca să ridice personal comanda, chiar dacă aceasta a
fost achiziționată de pe site-ul magazinului online pentru că se consideră că produsul a fost
verificat în momentul ridicării și acesta este în conformitate cu cerințele clientului!
Utilizatorul/Clientul nu mai beneficiază de aceleași drepturi de retur în cazul în care
produsul comandat a fost creat după solicitările acestuia în baza și în conformitate cu
prevederile art. 16 lit. c) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014, adică mai exact cadourile

8
personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care conțin imagini

sau texte personalizate la alegerea clientului).

Clientul/Utilizatorul, după studierea prevederilor prezentei „Termeni și Condiții” ia la
cunoștință că orice comandă specială nepreluată de acesta, va fi promovată în continuare
de către societatea noastră în scopuri de marketing, fie pe acest site, fie pe mass-media.

4. CALITATE ȘI GARANȚII

Fiecare produs comercializat beneficiază de termenul de garanție în conformitate cu
legislația română în vigoare și în condițiile menționate de aceasta, garanție de conformitate
conform prevederilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor si garanţiile asociate
acestora. În conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare utilizator/client poate solicita,
în cazul lipsei conformității, repararea, înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii
acestuia conform articolelor prezentului document.
Având în vedere natura produselor de cadouri personalizate, nu putem acorda
garanție pentru folosirea acestora de către clienți mai mult decât cea menționată de lege.
Detalii clare legate de aceste garanții sunt date de către fișele produselor și
componentelor acestora menționate de către producători și furnizori și nici un client nu poate
solicita o garanție extinsă, mai mult decât cea existentă. Acest lucru înseamnă că garanția
produselor oferită de noi este cea oferită de către furnizorii noștri, care este de 30 de zile de la
data livrării, în cazul în care nu este menționat alt termen de garanție în pagina de descriere al
produsului.
La solicitarea garanției este necesară trimiterea de către client al produselor cu
defecțiuni împreună cu accesoriile și documentele însoțitoare aferente. În cazul în care
produsele ajung neînsoțite de acestea, produsele pot fi returnate expeditorului fără a i se
soluționa garanția. Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum:
lovituri, crăpături, ciobiri, tăieri, produsele utilizate în condiții neadecvate (expunerea în mediu
parfumat sau în alte condiții împroprii, supunerea la variații mari de temperatură și presiune,
șocuri mecanice, manipulare incorecta, expunerea la lichide sau alte substanțe, contactul cu
substanțe chimice etc.)
Societatea noastră nu garantează disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu
disponibil spre achiziționare pe site. În cazul în care nu putem executa contractul din cauză că
produsul nu este disponibil, vom informa clientul despre acest lucru, la data la care luăm
cunostință despre acest caz. În eventualitatea în care produsul a fost deja plătit de către Client,
sumele vârsate ca plată vor fi rambursate de către societatea noastră în termen de maximum 30
de zile de la lansarea comenzii, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.
În eventualitatea depășirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate în stoc
societatea noastră poate agrea cu clientul prin e-mail și/sau telefon prelungirea termenului de
livrare, cu excepția cazului în care clientul solicită expres rezilierea contractului la distanță și
anularea comenzii. Clientul are la dispoziție un termen de 3 zile lucrătoare de la data emiterii
notificării scrise de informare pentru a-și exprima opțiunea privind produsul comandat. Lipsa

9
primirii a unui răspuns din partea clientului sau imposibilitatea contactării clientului la datele
de contact indicate în termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru
prelungirea perioadei de livrare. În toate cazurile în care clientul își exprimă opțiunea în scris
pentru rezilierea contractului și anularea comenzii, dacă produsul a fost deja plătit de acesta,
vom înapoia sumele plătite.

5. CONȚINUT
Dreptul de proprietate intelectuală și industrială
Tot conținutul, incluzând, dar nelimitându-se la imagini statice/dinamice, stilizate, logo-
uri, grafica, simboluri comerciale, texte și/sau conținut multimedia prezentate pe acest site,
sunt proprietatea intelectuală a societății SURPRIZE PERSONALIZATE SRL, ori, când este
cazul și se menționează expres, a unor terți (caz în care continutul poate fi urmat de titlul de
proprietate original și/sau de orice altă notă cerută de proprietarul de drept al respectivului
conținut, pentru care societatea noastră se obligă să dețină licența de utilizare și/sau publicare).
Conținutul este protejat conform drepturilor de autor și legilor privind dreptul de
proprietate intelectuală și industrială. Design-ul site-ului este proprietatea societății
SURPRIZE PERSONALIZATE SRL, protejată de Legea dreptului de autor și a proprietății
intelectuale și industriale. Folosirea fără acordul scris al nostru, a oricăror elemente
menționate se pedepsește conform legilor în vigoare.
Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, transferul, modificarea și/sau altfel
alterarea, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original,
includerea oricărui conținut în afara site-ului nostru, îndepărtarea însemnelor care semnifică
dreptul de autor al societății noastre asupra conținutului precum și participarea la transferul,
vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea
conținutului, decât cu acordul expres al nostru.
Utilizatorul/Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza conținut numai în scopuri
personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile
menționate.
În cazul onorării unei comenzi speciale care folosește alte imagini decât cele regăsite în
design-ul produselor de pe site, clientul garantează că este proprietarul imaginilor transmise,
conceptului, că este împuternicit să le folosească, că dispune de toate drepturile de autor pentru
a solicita realizarea comenzii. Clientul garantează ca imaginile sunt conforme cu legile, nu
violează drepturile de proprietate intelectuală și nu au un conținut ilicit, nu prezintă incitare la
ură, violență, etc.
Clientul este exclusiv responsabil pentru fișierele/imaginile încărcate pe acest site. În
acest sens clientul garantează că orice fișier (imagini, text, etc.) încărcat pe site-ul nostru este
proprietatea acestuia sau este imputernicit să le folosească și dispune de toate drepturile de
autor pentru a solicita realizarea comenzii, are toate permisiunile necesare conform cerințelor
legale să distribuie, să transfere sau să stocheze respectivele fișiere/imagini pe site sau să le
facă disponibile în orice fel în cadrul folosirii site-ului sau plasării de comenzi. Clientul
garantează că imaginile sunt conforme cu legile, nu violează drepturile de proprietate
intelectuală și nu au un conținut ilicit, nu prezintă incitare la ură, violență, etc.

10

6. CONTACT ȘI NEWSLETTERE

Contact
Societatea noastră publică pe site datele complete și corecte de identificare și contactare
a sa de către utilizator/client.
Prin utilizarea serviciului prezentate pe site, utilizatorul/clientul permite societatății
noastre să îl contacteze prin orice mijloace disponibile, incluzând mijloacele electronice.
Accesarea site-ului, folosirea informațiilor prezentate în cadrul acestuia, vizitarea
paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificări adresate societății noastre se realizează în
mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil utilizatorului/clientului și
societății SURPRIZE PERSONALIZATE SRL, considerându-se astfel că acesta consimte la
primirea notificărilor din partea societății SURPRIZE PERSONALIZATE SRL prin modalități
electronice și/sau telefonice, incluzând și comunicări prin e-mail sau prin anunțuri pe site.
Societatea noastră își rezervă dreptul de a nu răspunde tuturor solicitărilor de orice
natură, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).

Newslettere
În momentul în care utilizatorul/clientul își creează un cont pe site-ul nostru, prin
acceptarea prezentei „Termeni și Condiții”, poate opta și pentru primirea de newslettere din
partea societății noastre, dacă acest lucru este disponibil.
Datele preluate de la Utilizatorul/Clientul în scopul expedierii newslettere-lor pot și vor
fi folosite de către societatea noastră în limitele „Politicii de confidențialitate”.
Renunțarea la primirea newslettere-lor de către utilizator/client se poate face în orice
moment, astfel:
– folosind legătura special destinată din cadrul oricăror newslettere;
– prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere, prin folosirea contului personal;
– prin contactarea societății noastre, conform informațiilor de contactare și fără nicio
obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să
pretindă celeilalte daune-interese.
Renunțarea la primirea newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru
prezentei „Termeni și Condiții”.
Societatea noastră își rezervă dreptul de a selecționa persoanele cărora le va trimite
newslettere, cât și dreptul de a elimina din baza sa de date a oricărui Utilizator/Client care și-a
exprimat anterior consimțământul de a primi newslettere, fără niciun angajament ulterior din
partea noastră sau a vreunei notificări prealabile a acesteia.

7. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Societatea noastră cunoaște importanța datelor dumneavoastră și se angajează să
protejeze confidențialitatea și securitatea acestora. De aceea, este important pentru noi să vă

11
furnizăm într-o manieră integrată și practică informațiile legate de prelucrarea datelor
dumneavoastră cu caracter personal în calitate de persoane vizate (utilizatori ai website-ului,
clienți, potențiali clienți, consumatori, potențiali consumatori, angajați, foști angajați) în cadrul
prezentei Politici de prelucrare a datelor cu caracter personal, aplicabile pentru scopurile listate
mai jos.
Această Politică are aplicabilitate asupra tuturor dispozitivelor utilizate în scopul
accesării website-ului nostru, dispozitive de tip smartphone, tabletă, etc.. În cazul în care nu
sunteți de acord cu „Termenii și Condițiile” legate de utilizarea acestora vă rugăm să nu
utilizați site-ul nostru.
Conform cerințelor Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016 al
U.E. denumit în continuare „Regulament” pentru protecția persoanelor fizice cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, administrăm în
condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal pe care
ni le furnizați despre dumneavoastră, în contextul vizitării site-ului și achiziționării produselor
comercializate de societatea noastră.
Prin bifarea căsuței că sunteți de acord cu „Termenii și Condițiile” și Politica de
prelucrare a datelor cu caracter pesonal sau, după caz, prin continuarea utilizării site-ului și
serviciilor noastre ulterior parcurgerii acestei Politici, declarați acordul cu această Politică de
prelucrare a datelor cu caracter personal.
Colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru următoarele
scopuri de prelucrare:
– administrarea, îmbunătățirea și realizarea serviciilor furnizate de site-ul nostru;
– activități comerciale de vânzări, administrarea conturilor clienților, cercetare / studii de
piață, statistică;
– reclamă, marketing și publicitate, activități de promovare a produselor noastre,
desfășurarea campaniilor promoționale, transmiterea de newslettere (buletine
informative), de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentului
consumatorului;
– în scop probatoriu în legătură cu activitățile de mai sus și de arhivare.
Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm
Pentru realizarea scopurilor de mai sus prelucrăm următoarele categorii de date cu
caracter personal:
1. pentru administrarea, îmbunătățirea și realizarea serviciilor furnizate de site-ul nostru:
nume, prenume, adresa (domiciliu/reședința), e-mail, informații tehnice cu privire la
dispozitivul vizitatorului – locația acestuia, adresa IP, tipul de echipament hardware, informații
în legătură cu intervalul orar precum și data la care a fost folosit website-ul nostru, alte
informații care rezultă din folosirea aplicațiilor de tip Cookies.
2. pentru activități comerciale de vânzări, inclusiv vânzări online pe website-ul nostru,
administrarea conturilor clienților, cercetare/studii de piață, statistică: nume, prenume, adresa
(domiciliu/reședința), telefon, e-mail, adrese de livrare.
3. pentru reclamă, marketing și publicitate, activități de promovare a serviciilor noștri,
desfășurarea campaniilor promoționale, transmiterea de newslettere (buletine informative), de

12
urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentului consumatorului: nume și prenume,
telefon, e-mail.
4. în scop probatoriu în legătură cu activitățile de mai sus și de arhivare: stocarea de date
cu caracter personal menționate la scopurile de mai sus în vederea menținerii evidențelor
legate de activitățile desfășurate, pentru protejarea drepturilor în justiție și exercitarea altor
drepturi conform legii și contractelor încheiate, îndeplinirea eventualelor cerințe de arhivare, în
acord cu dispozițiile legale.
Vă puteți exercita aceste drepturi trimițând un e-mail către societatea noastră prin
accesarea formularului de contact sau ne puteți scrie la următoarea adresă de poștă: mun.
Salonta, P-ța Transilvaniei, nr. 3/A, jud. Bihor sau de e-mail a Responsabilului cu Protecția
Datelor (DPO) lampafoto.ro@gmail.com.
Puteți să vă opuneți oricând și fără justificare, prelucrării datelor dumneavoastră cu
caracter personal în scop de marketing direct, (prin accesarea formularului de contact sau la
adresa de poștă: mun. Salonta, P-ța Transilvaniei, nr. 3/A, jud. Bihor sau de e-mail:
lampafoto.ro@gmail.com) a unei solicitări scrise, datate și semnate în acest sens. În acest caz,
solicitarea dumnevoastră va fi înaintată către departamentul specializat (DPO). Este posibil să
primiți un mesaj prin care se confirme că opțiunea dumneavoastră a fost notată, precum și
orice alte informații necesare, după caz.
Cui dezvăluim datele dumneavoastră cu caracter personal
În vederea realizării unuia sau mai multor scopuri din cele menționate mai sus, putem
dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal următoarelor categorii de destinatari:
 partenerilor contractuali ai noștri (cum este cazul companiilor cu care ne aflăm în relații
de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea
acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea
acestor informații personale se face conform legislației în vigoare),
 furnizori de servicii (de marketing, servicii de plată / bancare, servicii de curierat, sau
alte servicii), inclusiv entități care asistă societatea noastră în prelucrarea de date în
calitate de împuterniciți, asigurători, autorități publice (Parchet, Poliție, instanțele
judecătorești și alte organe abilitate ale statului), în baza și în limitele prevederilor
legale și ca urmare a unor cereri expres formulate, altor companii din același grup
precum și dumneavoastră ca persoană vizată în contextul exercitării dreptului
dumneavoastră de acces, articolul 15 din Regulament.
Datele înregistrate de societatea noastră nu se vând către terți și sunt folosite doar

în scopul îmbunătățirii serviciilor noastre.

Prin citirea prezentei Politici ați luat la cunoștință de faptul că vă sunt garantate
drepturile prevăzute de Regulament, respectiv:
 de a fi informați cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal,
articolul 13 și 14 din Regulament;
 de acces la datele dumneavoastră cu caracter personal, articolul 15 din Regulament;
 de rectificare a datelor dumneavoastră cu caracter personal articolul 16 din Regulament;

13

 de ștergerea datelor personale, articolul 17 din Regulament;
 de a obține restricționarea prelucrării, articolul 18 din Regulament;
 la portabilitatea datelor, articolul 20 din Regulament;
 de a vă opune prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați rectificarea,
actualizarea ori ștergerea datelor în condițiile legii-în cazul datelor cu caracter personal
prelucrate pentru scopuri de marketing direct, acest drept poate fi exercitat oricând, în mod
gratuit și fără justificare, articolul 21 din Regulament;
 de a nu fi supus unei decizii individuale cu caracter automat, inclusiv crearea de profiluri
articolul 22 din Regulament;
 de a depune o plângere la Autoritatea de supraveghere ANSPDCP, articolul 77 din
Regulament;
 de a vă adresa justiției în cazul în care s-au constatat încălcări ale legislației în materie,
articolele 78 – 79 din Regulament.
Prevederi speciale legate de minori
Societatea noastră nu urmărește în activitățile sale de prelucrare de date, prelucrarea
datelor cu caracter personal ale minorilor. O atenție deosebită se acordă pentru a se asigura că
orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizează în conformitate cu
cerințele Regulamentului, articolul 8 și în cazuri strict determinate.
Nu realizăm activități promoționale de marketing direct față de minori.
De asemenea, orice persoană care ne furnizează datele personale prin intermediul site-
ului sau alte aplicații sau dispozitive acoperite de această Politică garantează că este major,
respectiv are capacitate deplină de exercițiu.
Orice colectare sau prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza
numai în condițiile legii și având în vedere cele de mai sus.
Durata prelucrării datelor
Va fi determinată în general de momentul exercitării dreptului dumneavoastră la
opoziție, în conditiile art. 21 alin. (2) din Regulamentul European nr. 679/2016. Excepție:
Pentru datele declarate în cadrul serviciului webshop, durata prelucrării datelor este de 5 ani,
ca regulă, sau până la exercitarea dreptului de opoziție.
De asemenea, societatea noastră poate stoca datele cu caracter personal pe o astfel de
durată mai îndelungată, în scop probatoriu și de arhivare.
Totodată, stocarea datelor personale pentru o perioadă mai îndelungată de timp se poate
realiza pentru realizarea de statistici, îmbunătățirea serviciilor, administrarea conturilor
clienților, cercetare / studii de piață.
Alte informații
Vă rugăm să verificați la fiecare utilizare a website-ului nostru prezenta Politică de
prelucrare a datelor cu caracter personal pentru a fi tot timpul informați în legătură cu aceasta.
Pentru înregistrarea eronată a datelor personale cauzată de softul de indexare a datelor,

societatea noastră nu își asumă nicio responsabilitate.

Vă semnalăm faptul ca niciun program de securizare a informațiilor nu este infailibil.

14

5. RESPONSABILITATEA

Societatea SURPRIZE PERSONALIZATE SRL nu poate fi ținută responsabilă în fața
niciunei persoane fizice sau juridice care utilizează site-ului, altfel decât în limita articolelor ce
constituie prezentul „Termeni și Condiții”.
Nu putem fi ținuti responsabili pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental,
etc.) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației de tip conținut
prezentată sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni în prezentarea conținutului
care pot conduce la orice fel pierderi.
În cazul în care un utilizator/client consideră că un conținut expediat prin orice mijloc
de către societatea noastră violează drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate
contacta pentru detalii societatea noastră, conform detaliilor de contactare, astfel încât să poată
lua o decizie în cunoștința de cauză.
Nu garantăm utilizatorului/clientului acces pe site sau la servicii și nu îi conferăm
dreptul de a descărca, de a modifica, de a reproduce, de a copia, de a exploata parțial și/sau
integral conținutul, în orice manieră, sau de a transfera vreunui terț orice conținut asupra căruia
are și/sau a obținut acces, în baza unui acord de utilizare, fără acordul prealabil scris al nostru.
Nu răspundem de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin
legături din conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri,
răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.
Societatea noastră este exonerată de orice vină în cazul utilizării site-urilor și/sau al
conținutului transmis către utilizator/client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin
intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al nostru, atunci când aceasta utilizare a
conținutului poate sau produce pagube de orice natură de partea utilizatorului/clientului și/sau
oricărui terț implicat în acest transfer de continut.
În cazul în care indicăm un preț incorect pentru un produs, iar prețul produsului diferă
de prețul său general acceptat, societatea noastră nu este obligat să o ofere la un preț greșit, dar
este obligat să ofere cumpărătorului în confirmarea comenzii posibilitatea de a cumpăra la un
preț corect. Dacă cumpărătorul nu dorește să folosească această opțiune, va avea dreptul de a
anula comanda respectivă.
Societatea noastră nu oferă niciun fel de garanție directă sau indirectă că:
– serviciul va fi potrivit cerințelor clientului;
– serviciul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel ;
– produsele/serviciile obținute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor
corespunde cerințelor sau așteptărilor clientului.
Operatorii, administratorii și/sau proprietarii site-ului nu sunt, sub nicio formă,
responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la,
achiziții, oferte speciale, promoții, promovări, sau oricare alt tip de relație / legătură / tranzacție
/ colaborare / etc. care pot apărea între utilizator/client și oricare dintre cei care își fac
promovare directă sau indirectă prin intermediul site-ului.
Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite față de orice client în cazul nelivrării sau a
livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de către societatea noastră de la acel
client, pentru respectiva livrare. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele
au ajuns în stare bună. Factura proformă și cea fiscală constituie contractul de vânzare-
cumpărare conform legislației române în vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la
semnarea expediției cu privire la faptul că a primit produsele și acestea sunt conform comenzii.

15

6. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT

Partenerii și furnizorii noștri nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau
eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în ceea ce priveste conținutul furnizat pe
acest website, rezultând direct sau indirect din cauze de forță majoră.
Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare sau accesul
neautorizat la echipamentul tehnic, virușii informatici, lipsa conexiunii la internet sau telefon,
erorile de operare, grevă, calamități, război, etc.
Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna din părțile unui
contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la
termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia din obligațiile care îi încumbă
în baza contractului, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de
forță majoră.
Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este
obligat să aducă la cunoștinta celeilalte părți, imediat și în mod complet, producerea acestuia și
să ia orice măsuri care-i stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului
eveniment.
Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este
exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la
bun sfârșit.
Dacă în termen de 30 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează,
fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract
fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovada imposibilității
executării obligațiilor în termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.
În situații de forță majoră, ambele părți, cumpărător/vânzător, sunt scutite de
răspundere în cazul nerespectării/întârzierii obligațiilor contractuale. Ne referim la forța
majoră ca fiind o situație imprevizibilă, în afara controlului părților și care nu poate fi

evitată.

7. LITIGII ȘI DISPOZIȚII FINALE

Informațiile de mai sus sunt supuse legilor române în vigoare (Legea 365/2002 privind
comerțul electronic și Ordonanței de urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor în
cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea
unor acte normative). Eventualele conflicte de orice fel care ar putea să apară între clienți și
societatea SURPRIZE PERSONALIZATE SRL vor fi mai întâi rezolvate pe cale amiabilă, în
minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi
soluționat în instanța competentă în conformitate cu legile române în vigoare.
Prin folosirea/ vizitarea/ vizualizarea/ etc. al site-ului sau al oricărui conținut trimis de
către societatea noastră utilizatorului/clientului prin accesare și/sau expediere prin orice
mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declară de acord cel puțin cu prevederile

prezentelor capitole din „Termeni și condiții”.

Orice dispută cu referire la prezentele „Termeni și Condiții” care ar putea să apară între
utilizator/client și SURPRIZE PERSONALIZATE SRL se va rezolva pe cale amiabilă.

16
Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă de
la sediul societății SURPRIZE PERSONALIZATE SRL, în conformitate cu legile române în
vigoare.
Nu răspundem de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte
răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea „Termenilor și
condițiilor”.
Prezentul document a fost redactat și va fi interpretat în conformitate cu legislația
română.
SURPRIZE PERSONALIZATE SRL își rezervă dreptul de a putea efectua orice
modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului/structurii
acestuia/serviciului, inclusiv modificări ce ar putea afecta site-ul sau orice conținut, fără
notificare prealabilă a utilizatorului sau clientului.
SURPRIZE PERSONALIZATE SRL nu va putea fi făcută responsabilă pentru
eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc.,
care nu sunt făcute de către administratorul site-ului.
SURPRIZE PERSONALIZATE SRL își rezervă dreptul de a introduce bannere
publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a site-ului, cu respectarea legislației
în vigoare.
Dacă oricare dintre clauzele din prezentul „Termenii și condiții” va fi găsită nulă,
indiferent de cauză, acest lucru nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu
lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni „Termenii și condițiile” prezente,
valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat, iar clientul își asumă în
totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărărea de pe site-ul

www.lampafoto.ro.

-29%
149 lei
-26%
-26%
-26%
-26%
-24%
-24%
-24%